2008年10月26日日曜日

Day-87 Damn!


So I want to tell everybody the last 5 days workout are super mega hard. It's using the whole body in a day's menu. You can feel the muscle is burning and getting big after the sets! Wow!!
Yesterday I went to the shopping mall to get a coffee table I ordered by bicycle. I also needed to buy a ream of A4 sized printing paper. After I bought the paper, the cashier lady said, "These purchases are heavy, take care carrying it." I said "Thanks for your kindness." But after that I bought the coffee table, which was totally heavier than the papers. When I went home on the bicycle, carrying all this stuff, I thought "Damn, I'm pretty tough!"
 
ラスト5日間のワークアウトはスーパーメガハードですよ!1日のメニューの内容が360度すべての筋肉を使います。でも、セット終了直後の筋肉は燃焼して大きくなってて、びっくりです!
昨日、頼んであったコーヒーテーブルを受取りのためにショッピングセンターに行きました。ついでにA4のコピー用紙の束も必要だったので購入。レジを過ぎた後、レジのおばさんに『重いから、気をつけてね』と言われ、『ご親切にどうも』と返事しました。しかし、その後そんな紙のブロックよりはるかに重いテーブルを受取りに。そんな重い荷物達と自転車に股がりながらの帰り道ふと思いました…『すげっ。わたしってタフ!』

3 件のコメント:

Kazu さんのコメント...

Kazue-san の筋肉は確かに“筋金入り”だ。
レジスタンスバンドはずっと僕のと同じ太さだよ。
やるねー。

Kazue さんのコメント...

あはははっ!
kazさんバンドの色変えて下さい!

Kumiko さんのコメント...

すごい! PCPが役に立ってますね!
今週からのPCPはあらゆるところにきいてますよね! 今日筋肉痛です(笑