2008年10月7日火曜日

Moving day

I was donig moving work in this two days. All of the stuff was carried to the new house today. I feel like "It's finished"
But the next step is setting up those things at the new house. So I'll be still busy this week.
My main moving work was a driver. I also carried some heavy baggage. At that time I said to myself "this is a part of PCP workout" and encouraged myself!
My training making strong triceps, tough legs, and rock-hard abs helped a lot! Thanks to the PCP!!

この二日間は、引越し作業でバタバタしてました。やっと荷物も新居に移せたので、ホッと一息。と思いきや、今度は新居での荷物整理。今週中はてんやわんやしそうです。
私は車の運転が主でしたが、重い荷物もえっさこらと頑張って運び込み、集中が切れると”これもPCPのワークアウトの一部”と言い聞かせながら、黙々と引越し作業に励みました!やっぱ使える三頭筋と脚力それに腹筋を鍛えててかなり助かりました。
PCP様々です!

3 件のコメント:

Kumiko さんのコメント...

お疲れ様です!何か手伝えることでもあったら言って下さいね! 引越しは大変ですよね。体力も使うので。。
でも遊びにいける日を楽しみにしています!
わああい!☆ 

Kazu さんのコメント...

さっそく実践してますな。

Kazue さんのコメント...

ワークアウト後のひと時を、我が家のカウンターで過ごしましょう!おっとそれには、早く片付けなければっっ。是非皆さん遊びに来てね♪