2008年10月1日水曜日

This is The V-sit.


I felt a true " V-sit" this week at last. When I was doing them I could feel the top of my six pack working.
Before when I did V-sits, I felt pain in my lower back and it was hard to lift my chest. But today was different. Today I could feel my abs coming together in a sharp 'V'. I've never felt that before.
This week my excersises are hard, but I feel I'm building something. That something is muscle!!!
Before I think I was doing U sits. But from now on, I'll be doing V sits!!!!!

今週になってやっとコレがVシットだ!と始めて感じれた。シックスパックの一番上の辺りに効いてくる。
かなりの回数Vシットをやってきたが、胸は上がらず、腰が痛いばかり。やっと腹筋を使ってVの字になった気がした。この感覚は今までなかった。
今週のメニューはもちろん大変キツい。でも何か今までになく創ってると感じる。何かとはもちろん筋肉!
これまで私がやってたのはUシットだった気がしてならない。。。
でもこれからはVシットだぁぁぁ!!!

2 件のコメント:

Patrick さんのコメント...

Yeah, I saw your U-Sits a few times. "Kazue, what is that! Get your legs up girl" And you glare at me. But there's no way to learn except struggling through, and now you're a V-sit master!

Nice job!

Kumiko さんのコメント...

かずえさんのVsit!今日となりでしっかり見させていただきました!笑
すごいですねえ! 私はすぐにIsit(シャバアーサナ?)に成ってしまいます。